.

1 Mayıs 2009 Cuma

Anlam-sız-lık

.... Çok sıkıldım... Çok bunaldım... Huzuru hissedemediğim zamanlar çok acı veriyo ruhuma... Sen geliyosun aklıma. . . Bütün resimlerini sildim... Ama duruyo vesikalık fotoğrafın cüzdanımda hala... Sonra o yüzük kutusunda. . "Seni çok seviyorum" diye yazdığın kağıtta aynı ama yaşanan zaman şimdi çok farklı. . . Eğer çok sevmiş olsaydın beni yaşar mıydım bu acıları? Neden saklıyorum ki onları? Neden yani? İçimi kemiren bunca şeyden sonra yaşadığım anlamsızlık mı? Yoksa anlamsız kalan sana yazdıklarım mı? Hiç... Ardından bana kalan sadece bu. . . Evlilik diye diye kemirdiler umudumu. . . Zorunluk mu? Ne bu? Açıkla! sana.... Anlat! sana... Başkasının olduğumda mı kurtulurum senden? Nedir yani....? Çok anlamsızım... Çok yalnızım...
ZK
MAYIS/2009

Hiç yorum yok: