.

13 Mart 2008 Perşembe

Bütün gölgelerde sen varsın. . .

ßütün gölgelerde sen varsın...
Yarınların habericisiydi adın...
Senli zamanların,mavi bir sabahın
uzağındayım artık...
Gözlerim kapanıyor gözlerim ağlıyor...
Gökyüzü(m)nden yıldızlar bir bir düşüyor!
Dilsiz bir çocuğun kederi siniyor yüreğime...
Anlatmak istediklerimi anlatamanın verdiği
çaresizliği yaşıyorum sessizliğinde!
Ağlayan sesini bile özlüyorum!
Oysa acı çekmene dayanamam...
S e n s i z y a ş a y a m a m
derken,
Sensiz bir hayatın baş rol oyuncusu oluyorum!
Durup durup varlığını hissettiğim zamanlara
geri dönüyorum!
Her şeyi hiç olmamış gibi baştan yaşıyorum!
Sana seni soruyorum,"sende kaldı" diyorsun...
Sana beni soruyorum hiç bir şey bilmiyorsun....
Yaralı akşamlarıma hep yerinde duran acıma inat
Gel güldür beni yeniden....
ZK
14 temmuz 07
22:59

Hiç yorum yok: