.

30 Ocak 2008 Çarşamba

Yoksun sen...


Nasıl anlatsam ki içimdekileri...?
Günümü gecemi...
Nesin sen günlük mü yoksa sıradan bi defter mi?
Olmayan bir hayal mi?
Hayır hiç biri değil...
yoksun sen...
Varlığında yokluğun gibi yok!
Sorular soruyorum ama ben sana
bazen merhaba bile diyorum...
Hiç olmasan da...
Karların güzelliğinden sana ne
biliyorum...
Beyazın masumluğunu hiç görmedin
ama bir gün işte umud ediyorum...
İşte ben buyum!
Belki hala kendimi kandırıyorum
umut var diye...
Gelecek günlere...
Kim bilir belki de yok
olmayan herşeyde...
TEK GERÇEK ÖLÜMSE
neden yaşıyoruz bu hayatı
herşey bitecekse?
Sen heeey ordaki sen bilebilir misin beni...?
Hiç görmesen de gözlerimi
ağladığımda hisseder misin?
Sussam ben konuşmasam kimseyle!
Sen benim yerime söyler misin?
Gitmek istediğimi...
ZK
22:22
30.01.08

Hiç yorum yok: