.

31 Ocak 2008 Perşembe

Gidiyorum. . .


Uykuyla uyanıklık arasında
gidip gelen gözlerim
ara sıra rüyalardan sıyrıldığında
Senin hayalini görürdü karşısında...
Yaşamın boyutlarında tıkanıp kalan acıların
neden ve niçinleri geçerdi aklımdan...
Rüyaları mı yaşıyoruz yoksa hayatı mı?
Karıştırdım bütün yaşantımı...
Senin geldiğin günden başlardım yaşamaya...
Tükenirken unutulanlar arasında
korkardım yeniden var olmaya!
Gündüz kaybolan yıldızların
yasını tutardım karanlığımda...
Herşeyi eskisi gibi bulmayı isterdim
geçmiş zaman hatıralarında...
Perişan gönlümün ilacını
aradım hain yıllarda...
Yeşilin umudu anımsatığını unuttum
sensiz baharlarda...

Ve bir gidişi yazmak istedim
yaralı öykümün son sayfalarına...
Ne seni anlatacak cümlem var benim...
Ne seni yazacak kalemim...
Herkesin kötü kaldığı bu yürekte
sen iyi kalma!
İçimde gitme hevesi
yüreğimde adının baş harfi...

Gidiyorum sevgili...Son şiirin son satırlarında
bitiriyorum herşeyi!!!

21 EYLÜL 2O06~

Hiç yorum yok: