.

24 Ocak 2008 Perşembe

Sen yardın yaralarıma...

senin adın martı

Bu yürek kaç yangında yandı sen olmadan...

Kaç akşam ağladım adın yazgımdı

hiçbir şarkıda anlatılmayan...

Neden hep sustu sözlerin...

N e d e n birşey demedin...

Neden özlemedin...?

Kaç ay geçti ardından..

Kaç b a h a r eskidi (n)?

Sen b i l m e...(din)

Sen hep orda kaldın...

U z a k ta y d ı n...

Yakındın ama uzaktın...

Hiçbir şiirde anlatıl(a)madın...

İki c a n olduk bir bedende...

İki ayrı olmadık hiçbir sözde...

Sevmeyi ben senden öğrendim...

ßeklemenin huzurunu

senin gözlerinden istedim...

Gözlerin ki,her gece

ı ş ı k oldu karanlığıma...

Gökyüzü müydüm senin için...?

O kadar uzak mıydım yani?

Hangi mavi'den çaldın yüreğinin rengini?

Yoksa denizlerin rengi ben miydim....?

SÖYLE BEN GERÇEKTEN NEYDİM...?

Bir bilinmez bir görülmez miydim...?

Ellerimde ellerin,gözlerimde gözlerin

serap mıydım hayal miydim...?

Sadece uzaktım sana,can kadar yakınken sen bana...

Sadece gözlerine bakamadım

canım acıdığında...

Ellerini tutamadım ağladığımda...

Sadece sen yoktun....

Umuttun yarınlarıma...

Sen y a r d ı n yaralarıma...


Şimdi sen yoksan yok benim yarınlarım...

Hep yarım hep sensiz hayatım...

M a v i s ı z ı m...

SUS (AN) A C I M...

Gökyüzü gözlüm!

Ölümden son anda dönüşüm...

Gülüşüme güleceğin günü,

Sensiz kalmaya dayanamayan gönlümü

Hep içimde kalan

's e n i s e v i y o r u m' la

biten o son sözü...

yanına al öyle gel yanıma...

Hayata yeniden "merhaba" deyişim...

Hep özledim... Hep çok sevdim...

Hep bekledim...

Sen yoksun

diye kendimi bile terk ettim...

ZK
20:37
12.07.2007

Hiç yorum yok: