.

24 Nisan 2011 Pazar


Böyle en kral arabesk şarkılarını bir bir dinleyesim var, 
efkarım olduğundan mı bilmiyorum yani insan neden dinler
 canını yakan şarkıları hiç merak etmiyorum! 
Kendime küsmüyorum ben , garip olan insanlara küsüyorum! 
Canım yanıyor benim uzak durun! diyorum,
 onlar bunu dinlemiyorlar. 
Daha çok canımı yakmaya çalışıyorlar! 
Böyle her gün bir parça daha fazla. 
Evet hep daha fazla. Bu son cümlem bir öncekiyle 
aynı ama bilok idare et artık,
 müslüm baba dinlerken ancak bu kadar yazabilirim sana. 
Boş sokaklarda yürüyorduk seninle. 
Senin yanındayken en huzurlu en mutlu benim. 
Hayatım seninle bir çizgi film tadında ilerliyor sanki. 
Herşey renkli. Herşey bir başka geliyor gözüme. 
Perdeyi sen açıyorsun sen kapatıyorsun.
 Lütfen bana bağırma. Lütfen beni ağlatma. Lütfen.... 
ßu hayat yeterince zor zaten! Birde sen zorlaştırma. 
Yazım çok saçma sapan oldu ama uf saçma bile olsa sen anla..

Hiç yorum yok: