.

2 Nisan 2009 Perşembe

Öyle bekle / dim..

Gün.......lük... Sana illa gün içerisinde olan şeyleri anlatma zorunluluğum mu var?Mesela sana günümün nasıl geçtiğini değil de gecemin nasıl geçtiğini anlatsam...Başladım yine dimi? :D Tamam başlamadan susuyorum.Yaa dün gece çok korktum.Kabus muydu bilmiyorum.Rüyam da pek hoş şeyler görmedim.Böyle nasıl anlatsam garip! ti.Yaşlı kadınlar vardı bana bakıyorlardı.Bembeyaz saçları.Sonra benim saçlarıma bakıyolar kapkara yaa. .Ben uyuyorum yanıma geliyolar toplu olarak "ne kadar genç" diyorlar benim için. . .Bakışlarından korkuyorum.Karanlık! Sanki güzelliğimi istiyolar benden...Bunu hissettim resmen! Kafayı mı yiyorum?Bağrışlarını duyuyorum.Sonra birden uyandım.Rüyada mıyım anlamadım.Yatağımın çevresine baktım.Tabi ki yalnızım.Yastığımın yanındaki telefona gitti elim.Karanlıkta takıldı gözlerim.Yorgana sarılıp uyumaya devam ettim.Ne mümkün uyumak.Korktum ya uyuyamadım.Öyle bekledim. .Birisini aramak istedim.Yanımda olmasını.O an ihtiyaç duydum birine herhangi birine....Kim olduğu önemli değil...(di)Ama yapmadım,yapamadım,yapamazdım...Bugün anladığım şey şu ki;bi arkadaşım rahatsızdı,onun halini sordum "nasıl oldun" diye. İyiymiş.. "Doktora gittin mi" dedim,"Konuştuğumuz gün gitmiştik doktora" dedi. Gittim değil,"gitmiş.tik" dedi..Ne var şimdi bunda diceksin,anlamamazlığa vericeksin biliyorum.Yalnızlık! Beni böyle ince düşüncelere salan şey işte...Belki de evlenip gitmeliyim..O benimle çok evlenmek isteyenlerden birine şans vermeliyim! Yoksa bende rüyamdaki kadınlar gibi bembeyaz saçlarıyla,kaderine mahkum...Uf devam etmek istemiyorum.Sen anlıyosun umuyorum!(DipNot:Aslında annem çok kızıyo koyma şu telefonu yastığının yanına çok zararlı diyo ama ben dinlemiyorum: )

Hiç yorum yok: