.

10 Ağustos 2008 Pazar

Kendime saklanıyorum. .

Hiç tanımadığım insanlarla aynı otobüsteyim...
Otobüsün içinde uyuya kalan gözlerim yüzünden
ışıkların kapanmasını bekler gibiyim...
Yollar akıyor benden.
Akıyorum,yol yol uzaklaşıyorum senden...
Kendime saklanıyorum...
Dün bir rüya gördüm sana anlatmadım!
Başka bir düştü başka bir gülüştü...
Sanki yıllardır vardım onun için...
Aynaya bakarken söylediğim sözü unutamıyorum...
Dağlar var ilk gördüğümde bu dağları her yer karlıydı...
Şimdi ise sadece karanlık var gözlerimin düştüğü yerlerde...
Hayal ediyorum eve gidip odamda lap topumun başında
bu yazıyı yazmayı düşlüyorum...
Bu gece yolculuğu ilk değil hayatımda
belki son bile olmaz bilmiyor um...
Aslında otobüste düşünmüştüm
yazmak istediğim ne çok şey vardı...
Herşey
i seninle birlikte unutuyorum!
ZK 030820081828

Hiç yorum yok: