.

5 Mart 2011 Cumartesi

Anne sana neler yazmak istiyorum anne içim acıyor, anne zaman beni anlamıyor anne ben ölmek istiyorum hayatı sevmiyorum desem sana üzülürsün.. Anne ben senin üzülmene dayanamıyorum, en çok sen mutlu ol istiyorum hayatta, benim mutluluğum senin çünkü. İnan sırf bunun için sen benim mutluluğumla mutlu olduğun için mutlu olmak bile istiyorum. Bir yuvam hiç olmadı anne, olamadı. Geçen dizinin birinde izliyorduk seninle. Çocuğun biri, sabah hazırlanmış kahvaltı masası için teşekkür ediyordu annesine. Babasına birlikte kahvaltı yapmayı özlediğini söylüyordu. O an içim o kadar doldu ki, anne en çok içim acıdı, kalbimden öte! Çok basit şeyler istedim ben, sıradan şeyler.. Her gün milyonlarca insanın yaşadığı. Rüyamda babamı gördüm biliyo musun, bunu sana söyleyemedim, 'üzülme' diye. Şimdi bunları ağlayarak yazıyorum, bütün gün yüzümde o tatlı gülümsemeyle dolandım durdum. Şimdi kendime sarılıp, ağlıyorum.

Hiç yorum yok: