.

9 Ocak 2010 Cumartesi

Kıyıda köşede gülüşün kaybolmuş- kaybolan gülüşler bulunabilir mi?Aranan nedir diye sormadan, anlaşılabilir mi kaybolan şeylerin değeri?Gece sadece karanlıktan ibaret değil,di..r...Sadece koyu bir yalnızlığın rengi..dir. .Geceye düşen seslere, dinlediğim-iz şarkı diyorum aslında...Bir yol buldum, sensiz geçen ! Gösterişsiz...Yetinmeyi bilmek kalsın sana, bırak !Bilmek neyi değiştirdi bugüne kadar?Neyi çok bildiğin için ödüllendirdi hayat seni?Hep elinde tutmak istediklerin, elinden kayıp gitmedi mi?Gitti...Meşgul çalan telefonlar kaldı aklında...Ya da hep yanlış aranan numaralar...?Sıkıntılarına ayrılıklarına hep bir yenisi daha eklendi...Senden her giden biraz sen...di...Keyfine baktın sen, değişmeden...Her şey gönlünce olsun, bak işte kendinsin !Başarabildin, yalan da olsa yaşamayı...Direndin hayatta kaldın, daha ölme...di...n...'En güzeli senin kadar sevilmedi, kimler geldi kimler geçti'Hatırlar mısın, kendime yeterim dediğin geceleri?Hatırlarsın, çektiğin acılara verdiğin sessizlikleri...Sadece sustun, sadece yaşattığın sessizlikti...Hep kendini önemsedin sen, beyaz bir kağıt aldın eline,adını yazdın, sonra buruşturup pencereden dışarı attın !Zaman oldu, istedin kendinden bile uzaklaşmayı...Kirli bir su olmak değil,di derdin, sadece duru bir su ol...mak istedin,belki de başardı...n su olup ak...mayı...Kaçmayı...Sakla! n...ma...yı...Belki de başardın bütün bunları...Her yokluğa kendi varlığını sundun!Her acıda kendini unuttun...'Ben unutmadım' de..me...Aslında sen onu defalarca unuttun!Söyle bana, kaç beden ruhun?Karanlıktım, karanlığım oldun ! Sebep: Zulmet gece! ler... ~ Ağlamak nedir? bil..me...m...

Hiç yorum yok: