.

17 Şubat 2009 Salı

!

Canım yine acıdı baba... Yine sen yoktun acın vardı... Ağladım neden dediler söyleyemedim... Sustum... İçime yuttum acımı... Hani uzaktan mutlu olduğunu bilmek yeterdi... Yine seni gösterdiler... Yine acımı yenilediler... Bunu yapmak zorundalar mı bilmiyorum... Senin kim olduğunu kimseye söylemiyorum... Oysa en son dün ağlamıştım senin için... Annemden saklamıştım gözyaşlarımı... Bugün onunla birlikte ağladım... "Ağla! ma" dedik ikimizde birbirimize... Ezgi teyzem nasıl dedi, "benim gibi" dedim... Bu galiba bizim kaderimiz... Çok yoruldum günlük ben içime attıklarım yüzünden.. Şimdi birinin hayırdır canım ya ne oldu kötü bir şey mi var sorusuna cevap arıyorum... ANLAT! abilir miyim hiç bilmiyorum... O kadar çok insan var ken hayatta... Neden neden hep ben diyorum... Neden...

Hiç yorum yok: